Dansa en família

El dia 19 de juny al matí hem fet la primera sessió de dansa en família amb 1r. Ha estat tot un èxit. Hem gaudit molt de la classe i l’alumnat s’ho ha passat molt bé amb la vostra companyia. Durant la sessió l’Olga ha explicat el significat de l’espectacle que vam fer el Dia de la Dansa al pati amb l’alumnat de 1r  i l’hem tornat a fer, aquesta vegada acompanyats pels adults. Per acabar hem ballat tots i totes ASÍ BAILABA de Rigoberta Bandini. Gràcies famílies, ens heu fet passat una estona molt emotiva. Hem gaudit moltíssim! Aquí us deixem algunes fotos de la sessió.