Cursa d’orientació 6è

El passat dilluns els grups de sisè vam anar al riu a fer una jornada esportiva, compartida, a més, amb les escoles Charles Darwin i Joan Maragall. Com ja sabeu les tres som escoles adscrites a l’institut Salvador Dalí, i per aquest motiu vam compartir aquest dia.

La jornada va començar amb un petit cros d’uns set-cents metres. Després vam esmorzar i vam preparar-nos per la cursa d’orientació. En aquest cas érem 15 grups (barrejats amb les altres escoles) i havíem de trobar una sèrie de marques distribuïdes per tota la llera del riu.

Només comptàvem amb l’ajuda d’un mapa i sobretot, amb la nostra capacitat d’orientació. L’objectiu era trobar totes les marques en el mínim temps possible.

Us deixem algunes fotos perquè us pugueu fer una idea.

Va ser un matí molt esportiu i emocionant. L’institut ens espera!!!