Coneixem els ocells del Parc del riu

A principis del mes de març, els alumnes de 3r amb l’ajuda d’un expert, vam instal·lar unes menjadores amb pipes i unes altres amb cacauets a diferents punts del parc del riu i també al pati de l’escola.

La setmana passada vam anar al Parc del riu per saber si aquestes menjadores havien estat útils o no. A més també vam poder observar els diferents ocells que viuen allà i les fan servir.

En aquest viatge vam portar uns prismàtics i una guia d’ocells, per ajudar-nos a observar millor i distingir tots els ocells que vam poder. Vam detectar cotorres, pardals, garses…

En l’última sessió d’aquest projecte, que farem al maig, tornarem al Parc del riu però per visitar les diferents caixes nius que hi ha instal·lades i comprovar si les han fet servir els ocells que hem vist aquests dies.

Us deixem algunes fotografies de la nostra visita.