APRENEM CUINA!

Aprofitant que a medi els alumnes de 3r estan fent un projecte sobre la importància del menjar saludable, a la classe d’anglès també hem volgut introduir aquest tema mitjançant la realització de diferents activitats.

En primer lloc, els nens i les nenes han escollit els seus propis ingredients per elaborar una bona pizza. Després, hem treballat menjar típic d’altres països i cultures.

Aprofitant aquest tema, hem introduït la piràmide dels aliments, on hem parlat de la importància de menjar saludable i de practicar algun esport per tindre una bona salut.

Finalment, han tingut el repte de ser cuiners i cuineres i preparar la seva pròpia recepta.

Endavant cuiners i cuineres, que tot té molt bona pinta!

Aquí podreu veure algunes de les fotos del procés.