Al Tarra estalviem aigua

Aquest any, com bé sabeu, estem passant una situació de sequera molt important. Entre totes i tots hem de prendre mesures que ens ajudin a reduir el consum d’aigua començant per la conscienciació i acabant per accions concretes.

Aquí a l’escola ens hem organitzat! Els delegats i delegades verds de l’escola ens estan ajudant a minimitzar l’impacte. Com?

• Estem limitant la capacitat de les cisternes del vàter posant ampolles o bric d’un litre a l’interior.
  • Estem posant brides a les aixetes per limitar el temps de sortida d’aigua automàtica. Amb les brides fem un recorregut més curt i per tant surt menys aigua.
  • Els sobrants d’aigua del menjador els dipositem en uns bidons que tenim i així podem aprofitar-los per al reg de l’hort, les jardineres, el compostador i el vermicompostador.
  • Reduirem la pressió de l’aigua de les dutxes perquè es perdi menys aigua en el seu ús.

Totes aquestes actuacions les han comunicat a la resta de companys i companyes de l’aula per donar consciència a tots i totes.

Com podeu veure, aquestes mesures també es poden fer a casa. Us animem a unir-vos a l’estalvi d’aigua!

El Tarra amb el medi ambient!