Accions per millorar el malbaratament

Benvolgudes famílies,

Fa uns dies us vam informar de la importància de reduir el malbaratament d’aliments. Volem continuar compartint les accions que s’estan portant a terme per conscienciar.

Des de cicle inicial han creat un diari on recullen de manera voluntària els aliments que es troben en diversos espais de l’escola com ara: al pati, a les escombraries, a terra, etc. Els infants, amb aquest diari, s’encarreguen d’anar passant per les classes i explicar a la resta d’alumnat la quantitat de menjar que s’han trobat i fan la reflexió conjunta de les persones que podrien menjar amb aquests desaprofitaments.

A més, els alumnes de cicle superior han creat una infografia amb l’objectiu de plasmar al menjador de l’escola la importància de fer un bon ús dels aliments que consumim. En aquesta proposta també es fa el buidatge amb les dades de la quantitat de menjar que no es consumeix en el menjador de l’escola.

Us animem a col·laborar amb la conscienciació de reduir el malbaratament alimentari 🍐🍓🍞 ♻

Aquí trobareu un recull de fotos.