A 6è hem acabat el viatge per Espanya

Durant part del primer i del segon trimestre, l’alumnat de 6è ha fet un Projecte per treballar la geografia d’Espanya. Els objectius han estat:

1. Conèixer i situar les comunitats autonòmes d’Espanya i els seus principals trets característics (relleu, rius)  per saber com i per on passarem per arribar a la comunitat triada pel grup.
  2. Analitzar la comunitat autònoma que hem triat (províncies, llocs emblemàtics, personatges il·lustres, organització del viatge, plats típics) per organitzar un viatge de 3 dies.
  3. Crear una pàgina web (Sites) de l’agència de viatges per exposar i difondre el viatge a la CA planificada.

El viatge va començar amb l’Elisabeth, una turista que va aparèixer a la parada del metro de Les Moreres (al costat de l’escola), va venir a les nostres classes per demanar-nos ajuda perquè volia arribar fins a Andalusia. Des de 6è vam decidir ajudar-la i per tant havíem de conèixer les CCAA d’Espanya per poder fer-ho.

A partir d’aquí ens vam organitzar en grups de treball, i posteriorment en agència de viatges per organitzar i preparar una sortida a la comunitat autònoma triada de manera voluntària. Així, hem viatjat des del País Valencià, fins a Galícia, passant per Astúries, la Rioja, Andalusia, Madrid…

Cada agència ha creat la seva pàgina web i allà ha publicitat la seva oferta per viatjar tres dies (dues persones) a la CA. A més a la web també trobareu altres aspectes propis de cada territori: províncies, capital, personatges il·lustres, plats típics… Cada grup també va fer la seva maqueta amb els relleu treballat i un kahoot per posar a prova els coneixements de tota la classe.

Us deixem les webs de les diferents agències de viatge i el joc de preguntes que han elaborat els diferents equips perquè pugueu gaudir-ho tant com nosaltres. Per poder jugar, haureu d’anar a l’enllaç de joc de kahoot amb el mòbil o la tauleta i buscar el pin clicant al kahoot al que vulgueu jugar des de l’ordinador o en una altra pestanya.

Agafem les maletes de nou?

AeroTarra                             Juguem? Aerotarra

Dalt dels núvols                   Juguem? Dalt dels núvols.

TarraViatges                         Juguem? TarraViatges

Tarravols                              Juguem? Tarravols

TravelFly                              Juguem? TravelFly

Viatgem amb Tarra              Juguem? Viatgem amb Tarra

Viatges.ES                           Juguem? Viatges.ES

AE Sports Airways               Juguem? AE Sports Airways

Tidais                                   Juguem? Tidais

TokyoPlane                         Juguem? TokyoPlane

6th Fly                                 Juguem ? 6th Fly

Viatges pel món                 Juguem? Viatges pel món

Si algú de vosaltres esteu interessats o interessades a contractar algun dels viatges proposats, us heu de posar en contacte amb els representants de cada agència.

Moltes felicitats.

1. Clara Toribio

Estoy impresionada con los trabajos realizados. Parecen profesionales verdaderamente. ¡Increíble!
    Enhorabona por el trabajo realizado. ¡Os felicito!