A 3r ens visita una companya molt especial!

Ahir l’alumnat de 3r va rebre una visita molt especial a la classe. La Belén va venir amb una molt bona amiga, la Musa, una gossa que ens va ensenyar moltes coses.

Ens va explicar com va conèixer a la seva companya i la importància de l’adopció per donar una nova vida als animals que no han tingut oportunitats.

També ens va explicar, que a més de fer companyia a les persones i ser uns animals molt fidels, son capaços de donar ajudes molt necessàries pels humans. Actualment, hi ha gossos d’assistència que donen suport i resposta a les necessitats d’algunes situacions, com per exemple el gos pigall o el gos de rastreig. Hem vist la dificultat d’ensinistrar i els passos que s’han de seguir per fer-ho en positiu.

Finalment, hem tingut la gran sort de veure molt material que utilitza amb la Musa i ens ha deixat utilitzar-lo.

Les aules de 3r s’han convertit per una estona en un circuit per la Musa, que ens han ensenyat tots els trucs que sap fer.

Hem pogut gaudir d’una molt bona companyia!!

Us deixem l’enllaç de les imatges a continuació. Recordeu que només podreu accedir amb el correu que heu facilitat a l’escola.

3r A

3r B