4t fa una VolTarra

Fem una VolTarra!!!

Durant la setmana cultural els alumnes i les alumnes de 4t van poder preparar una experiència única on van treballar el projecte «Una Terra per descobrir». Durant tot el procés els alumnes van descobrir festes, tradicions, aspectes culturals, paisatges, pobles, ciutats i menjars típics de totes les terres que componen Catalunya. L’eix vertebrador del projecte era les 4 províncies de Catalunya i a partir d’aquí cada grup va crear un viatge dividit en tres etapes per gaudir de molts tresors ( naturals, culturals, gastronòmics i turístics ) que té la nostra terra. Us animem en un futur a poder gaudir familiarment de tots els viatges que han preparat els alumnes de 4t. No podeu passar l’oportunitat de veure i gaudir d’aquest viatge virtual on visionareu les grans exposicions orals que ha fet tot l’alumnat, gaudireu de rutes naturals, podreu descansar a hotels meravellosos, gaudir de menjars tradicionals i amb estrelles Michelin, descobrir paratges i pobles emblemàtics, ballar al ritme de balls tradicionals, veure creacions plàstiques basades en grans pintors i il·lustradora, reunir-vos amb amics/gues en les diferents festes tradicionals de cada província, però sobre tot compartir la il·lusió i l’entusiasme que tot l’alumnat ha dipositat en la creació d’aquest projecte, el seu projecte.

Donem les gràcies a l’ajuda  i col·laboració altruista de Glòria Casas, el senyor Juan i els capgrossos de la COV, Eric Arenas (ex-alumne), i a totes les famílies de l’escola que ens han deixat materials de diverses associacions i colles del Prat (sardanista, diables, castellers…).

Sense ells i elles els alumnes i les alumnes no haguessin vist i tocat in situ els capgrossos, la gralla, les eines antigues del camp, els vestits de diables, la faixa de castellers, les espardenyes de ballar sardanes…

Que comenci el viatge!

En aquest enllaç podreu veure les fotos del procés del nostre projecte.

A continuació teniu els vídeos amb les produccions que han elaborat els diferents grups del nivell.

Ball de bastons conjunt 4t

4t A