19a CANTATA CIUTAT DEL PRAT

Cada any a principis de maig es fa la Cantata Ciutat del Prat organitzada per l’ajuntament del Prat de Llobregat, Interseccions i totes les escoles de primària del municipi.  Aquesta és la 19 cantata, per tant, porta molt de recorregut. El dia 8 de maig era el dia que s’havia de fer al pavelló Julio Méndez.

Com que en la situació actual no hi ha cap possibilitat de fer-la presencialment la proposta és fer la Cantata des de casa. La ràdio del Prat emetrà a les 3 de la tarda la Sintonia i La Sardana de la Festa Major del Prat (versió Alfred, que és la que havien triat els i les alumnes del Prat en votació). Es tornarà a emetre a les 20:05 després dels aplaudiments.  Es proposa fer la Cantata des de casa engrescant a tothom ja que està oberta a tota la ciutadania. Us adjunto un díptic i un cartell per si el voleu penjar al balcó o a la porta de casa o al portal per poder informar a tothom. Serà molt bonic i emotiu.  Animeu-vos!