Presentació a BCN d’Arrels i ales

Avui 5 mestres de l’escola hem participat de la jornada de tancament de la Xarxa de transformació educativa. Hem presentat el nostre projecte de centre “Arrels i Ales”, projecte que treballa el Benestar emocional. Per nosaltres ha estat una gran experiència. Gràcies a tots els membres organizadors de la Xarxa per oferir-nos aquesta oportunitat. Ens emportem moltes idees i el més important, hem gaudit del gran equip que som . Entre tots i totes, passet, a passet anem transformant la nostra escola. Amunt Sorianets i Sorianetes!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *