COMENCEM ELS PADRINS DE LECTURA A P5 I 4T
30/09/19Ja hem començat els padrins de lectura a P5 i ens hem retrobat amb els nostres padrins que ara fan 4t. Ens agrada molt compartir moments lectors i ens ajuden a aprendre a llegir.
Ja hem començat els padrins de lectura a P5 i ens hem retrobat amb els nostres padrins que ara fan 4t. Ens agrada molt compartir moments lectors i ens ajuden a aprendre a llegir.
Els alumnes de 5è avui hem practicat les operacions matemàtiques amb les tablets. Hem jugat a un joc on unes mascotes molt especials ens ajudaven a repassar alguns conceptes matemàtics.
El dia 27 de setembre del 2019 serà recordat per celebrar la vaga mundial pel canvi climàtic.
Des de l’escola Soriano Montagut d’Amposta hem volgut fer un seguiment simbòlic realitzant una sèrie d’actes on hem vivenciat l’estat de la natura i el gran problema de la… Llegeix més»
Avui hem fet racons a la classe. Hem creat amb plastilina i purpurina, hem confegit paraules, hem fet seriacions i classificacions, hem construït, hem resseguit i fet traç…
Ens ho hem passat molt bé.
… Llegeix més»
Una vegada más, com és habitual a l’inici de curs, reiniciem els contactes amb les famílies. Aquesta vegada, les famílies de primer i segon es van trobar una petita sorpresa.
Els xiquets i xiquetes de primer van fer un dibuix que els pares i les mares… Llegeix més»
Look how we’ve started the week the Art pupils!
Mireu com hem començat la setmana els/les alumnes de Plàstica! Amb un joc grupal de daus i dibuixos!
Uauu
Demà, l’Escola Soriano-Montagut obre un curs més les seves portes. Des del passat dia 2 de setembre l’equip de mestres hem estat treballant per crear a les nostres aules un entorn acollidor i dissenyar activitats motivadores per als nostres xiquets i xiquetes. I demà…. Comença la màgia! Sigueu benvinguts! Llegeix més»
La setmana passada els alumnes de 5è del Soriano-Montagut vam anar de colònies al Poble Nou amb bicicleta. Durant aquests dies vam fer una sortida amb vaixell a la desembocadura, hem visitat l’Ecomuseu, el centre Ictiològic, la casa de fusta… i totes les activitats eren en Anglès. Ha estat tot una experiència molt divertida i que segur que mai oblidarem.
Ahir, els alumnes de 6è vam anar a Barcelona a visitar el Parlament de Catalunya. A més de poder veure les diferents sales, ens van explicar la història i el funcionament d’aquest. Impressionant. Per la tarda vam anar fins al Parc Güell de Gaudí ja que a classe hem treballat el Modernisme. Vam estar passejant i gaudint d’art i natura fins que vam tornar a casa. Un dia per recordar.
Ahir, els alumnes de 6è de l’escola, vam anar a Tortosa ja que ens havien seleccionat com a semifinalistes dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya. Havíem fet un conte audiovisual il·lustrat que es titulava Bombardeig a Síria i tractava un tema tan actual com el bullying. Felicitats a tot l’alumnat.
El passat dimecres 15 de maig es va fer la VII Diada Poliesportiva per a centres d’ensenyament del Montsià . Els alumnes de 6è hi vam participar juntament amb altres escoles i instituts d’Amposta i una escola de la Ràpita. L’horari va ser de les 9:30 fins les 12:30. Entre d’altres esports hi havia: mini bàsquet, minifutbol, atletisme, futbol sala, mocador, bitlles i esgrima.
Els alumnes de segon de l’escola van escriure una carta a la Revista Amposta manifestant el seu desig de veure una ciutat neta i bonica. Aquesta carta ha estat publicada. Felicitats pel treball a l’alumnat i mestres de segon.Els alumnes de segon de l’escola… Llegeix més»
L’Escola soriano Montagut, un any més, ha participat en la jornada de les llengües maternes. En representació d’el nostre centre han assistit Bea Estellé(coordinadora LIC) i Paula Bayo (mestra de suport lingüístic). Aquesta ha explicat que els alumnes de segon han escrit una salutació amb la seua llengua i han fet un mural amb totes les salutacions escrites i un dibuix. Els alumnes de l’aula d’acollida han traballat els contes i han fet un video explicant diferents contes del seu país amb la seva llengua materna.
Una activitat molt enriquidora i que demostra que l’escola treballen de forma inclusiva.