JORNADA DE LLENGÜES MATERNES

L’Escola soriano Montagut, un any més, ha participat en la jornada de les llengües maternes. En representació d’el nostre centre han assistit Bea Estellé(coordinadora LIC) i Paula Bayo (mestra de suport lingüístic). Aquesta ha explicat que els alumnes de segon han escrit una salutació amb la seua llengua i han fet un mural amb totes les salutacions escrites i un dibuix. Els alumnes de l’aula d’acollida han traballat els contes i han fet un video explicant diferents contes del seu país amb la seva llengua materna.
Una activitat molt enriquidora i que demostra que l’escola treballen de forma inclusiva.