GUANYADORS CONCURS MENTAL

Ahir, 28 d’octubre, va ser l’acte d’entrega de Premis del Concurs de Relat i Cartell de la Taula de Salut Mental a les Terres de l’Ebre al Montsià.

El primer premi se li ha atorgat a Mohamed Abdemalek Laguel Medjbari, alumne de 6è A. I el segon premi a Clàudia Jornet Nicolau del mateix curs.

Aquest concurs neix en el marc de treball de la Comissió de Sensibilització de la Taula de Salut Mental (TSM ) de les Terres de l’Ebre amb el Departament d’Educació. La Taula de Salut Mental de Terres de l’Ebre és un espai de reflexió, intercanvi de recursos i treball de col·laboració per promocionar l’atenció integral de la salut mental al territori. Es constituí l’any 2013 i hi estan implicats tots els agents relacionats amb l’atenció en salut mental del territori: les entitats del tercer sector (associacions de famílies i persones amb problemes de salut mental), els serveis i recursos relacionats amb la salut mental, l’administració pública local, l’administració comarcal, la Diputació i la representació territorial de conselleries i organismes de la Generalitat de Catalunya.

Enhorabona! Us animem a seguir participant als concursos de l’escola!