ELECCIONS ESCOLARS!

L’alumnat de 4t hem estat treballant a les classes de medi social l’organització territorial i política del nostre país.

També hem treballat la importància de l’ajuntament com a govern de la població. A partir d’aquí, hem preparat amb grups cooperatius una campanya política. L’objectiu era fer propostes de millora per millorar la nostra escola mitjançant la representació de partits polítics. Hem treballat l’eslògan, les sigles, l’anagrama, el nom del partit, els objectius, etc.

També hem fet la penjada de cartells pels passadissos de l’escola! Ara només ens queda donar-ho a conèixer a la resta de companys de l’escola mitjançant els mítings d’aquest vídeo.

El proper cap de setmana serà la jornada de reflexió… I el dimarts 25 de maig el dia de les eleccions! L’alumnat de la comunitat dels grans sortirà a les urnes a dipositar el seu vot democràticament!

La proposta guanyadora serà presentada a l’ajuntament d’Amposta.

Som-hi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *