Patrimoni industrial de Castellar

Els alumnes de 5è, en relació amb el treball de Cosmocaixa han realitzat una tasca de recerca. Seguint l’enllaç podreu observar la feina realitzada i a la vegada descobrir aspectes i coses que potser no coneixeu del patrimoni industrial de la vila.

Pels més atrevits, podeu realitzar un  joc de pistes sobre els edificis que formen part d’aquest patrimoni. El punt de partida serà la porta principal de l’escola i haureu d’instal·lar al vostre mòbil l’App MHM (Mobil History Maps), que la podeu baixar tant per android com per iOS. Si arribeu al final:  Sorpresa!!!