La princesa emmurriada

Novament la comissió de pares, mares i exalumnes “teatreros” ens han regalat una magnífica interpretació a tots els nens i nenes de l’escola. Aquesta vegada es tracta de l’obra La princesa emmurriada.

Un diumenge molt avorrit, l’Eulàlia ha de cuidar als més petits i quina millor manera de passar l’avorriment que explicant un conte. Un conte on hi ha un rei molt poderós, una princesa molt emmurriada, soldats, bruixes piruixes, uns mags molt despistats i altres personatges que ens faran riure molt… i no ens oblidem del vailet que ens ajudarà a solucionar-ho tot.