S’apropa St. Jordi … i ens visita el poeta Ricard Bonmatí.

Aquesta setmana passada hem pogut gaudir de la visita d’en Ricard Bonmatí, gràcies a la comissió de biblioteca que va demanar la presència d’un autor a les aules. L’activitat , subvencionada per l’Institut de les lletres catalanes té com a objectiu difondre al màxim el gust per la literatura. En principi és una activitat adreçada a l’alumnat de 6è, però en Ricard es va oferir per fer-la extensiva a d’altres cursos i van poder gaudir-ne els grups de 5è i P-5. Recitaren poemes amb gestos, entonació i sentiment, d’una manera totalment divetida.

L’autor ens ha fet arribar el seu agraïment per l’acollida rebuda a la nostra escola i la felicitació als nostres alumnes. També ens ha regalat aquests dos poemes seus signats.

Gaudiu clicant sobre la imatge.