III Congrés EducAcció

El passat dissabte dia 21 d’abril es va celebrar a la localitat de Vilafranca (Castelló) el III Congrés EducAcció. En un recinte ple amb mé de 250 inscrits i la presència del conseller de cultura de la Comunitat Valenciana,  professionals de l’educació van explicar diferents experiències educatives portades a terme en els respectius centres. La nostra escola hi va participar amb una representació de mestres, que sota el títol Nous models organitzatius,  van explicar  com entenem què és aprendre i l’escola que entre tots fem.

més informació