És l’hora de reciclar…

Al planeta es generen tones i tones de residus: envasos, productes químics, plàstics, paper, vidre, cartró, matèria orgànica…Tot això contamina el nostre entorn més proper i el planeta en general. Cada dia sentim més a parlar del greu problema que representa i que cal aturar si no volem patir greus conseqüències.

Com a escola verda que som, estem molt sensibilitzats amb el tema, i ja des de fa anys treballem de forma transversal el tema amb els alumnes. Aquest curs hem dotat el pati amb tres contenidors de reciclatge  on es diposita el paper, cartró, plàstic i residus orgànics que les diferents aules van recollint. Cada divendres un grup d’alumnes de sisè, acompanyats per la conserge, buiden els contenidors i porten el seu contingut als contenidors que hi ha al carrer de l’escola.