Dones i música

El projecte d’entrades amb música “Una música per a cada setmana” neix amb la idea d’oferir a alumnes, mestres i families la possibilitat de gaudir amb diferents peces musicals que no acostumem a escoltar a l’aula, convertint l’escola en una gran sala d’audició.
El primer trimestre de cada curs, els mestres de música ens ofereixen un menú musical amb algun eix conductor. Altres cursos hem gaudit amb la història del rock, música pel medi ambient, bandes sonores, estats d’ànim…

Aquest primer trimestre del curs 19-20 està dedicat a les dones i la música. Aquí us deixem la playlist per si voleu escoltar les diferents cançons.