XII Jornada Pedagògica…

Aquest curs sí hem pogut realitzar la Jornada Pedagògica, i ja són 12. Aquesta vegada el tema ha estat el treball de la perspectiva STEAM a l’escola. Hem gaudit de la xerrada de l’experta en el tema Digna Couso, que ens ha fet molt més entenedor, què és això de treballar sota la perspectiva STEAM. Posteriorment hem visionat un breu recull d’imatges d’activitats i moments STEAM a les aules. Un altre moment important de la jornada ha estat la mostra de pràctiques STEAM per par de tres grups de l’escola:

-Per què s’estan extingint el tigres de bengala? (alumnes de P3 i P4)

-Què és això de la tensió superficial? (alumnes de 3r)

-Construïm el nostre propi Leonardome (alumnes de 5è)

També hi ha hagut una exposició de tots els cursos de l’escola , a través de CODIS QR (properament), de videos curts sobre pràctiques STEAM.

Properament publicarem el video sencer de la Jornada Pedagògica.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *