Setmanes intenses…

Aquestes últimes setmanes estant sent unes setmanes intenses en general, i en particular per les nenes i nens de sisè, que ben aviat acabaran la seva etapa escolar després de nou cursos al nostre centre. Dins del projecte d’art urbà que han realitzat, ens deixaran per sempre les seves obres d’art, que han realitzat amb l’ajut de l’artista sabadellenc Ramon Puig (Werens), en unes de les parets exteriors de l’escola.

Les emocions continuaran aquest dissabte dia 12 amb el Musical de graduació que faran per les seves famílies a l’Auditori, i que es podrà veure en streaming a partir de les 17:30 h.

Del dilluns 14 al dimecres 16 gaudiran de les seves merescudes colònies de final d’etapa i finalment el dimarts 22 rebran el comiat més emotiu de tots els alumnes i mestres de l’escola.

Molta sort!!!