S’inicien les reunions del Consell d’alumnes

Un curs més s’inicien les reunions dels representants d’alumnes de primària amb el cap d’estudis. El Consell d’alumnes és un espai de participació dels alumnes on s’intenta fomentar i dinamitzar la seva participació en el govern de l’escola, donant-los veu en aquells aspectes en que la seva opinió i visió poden enriquir i millorar el funcionament de la comunitat escolar. Fan de transmissors d’aspectes de funcionament, suggerències… que sorgeixen a les assembles d’aula i posteriorment fan el retorn dels acords. Aquestes reunions ajuden a entendre i conèixer els valors democràtics de la nostra societat i també dins de la nostra escola; s’ajuda els alumnes a saber aportar i comentar les seves valoracions, i també a saber respectar les opinions dels altres.