Batecs…

Avui 22 de novembre celebrem a l’escola el dia de la música.  Hem realitzat diferents activitats: tallers de creació d’instruments  i visionat de curts musicals animats durant el matí. A la tarda hem realitzat tallers de percusió amb el grup Tucantandrums, per acabar amb un cercavila per l’escola amb els intruments creats al matí, acompanyats dels Tucantandrums.

Al llarg del dia ha anat sonant música relaxada elegida per l’equip de mestres. Aquí teniu la playlist per si la voleu escoltar (només heu de clicar la imatge)