Sant Jordi 2019

Un any més hem celebrat la festa de Sant Jordi a l’escola, tot just tornant de vacances de Setmana Santa. Prèviament a les classes es fan fer tallers i manualitats i es van decorar els passadissos. Avui, al matí, padrins i fillols, han anat a veure les paradetes de llibres i roses a la Plaça del Mirador. També s’ha fet un intercanvi dels treballs sobre poesia visual realitzats, conmemorant el centenari del naixement del poeta Joan Brossa.

A la tarda, gràcies a la col·laboració de diverses famílies de l’escola, tots els nens i nenes han gaudit de contes narrats a diferents espais de l’escola, i d’una petita representació de la Llegenda de St. Jordi.

També els més petits han fet un petit videoclip sobre el monstre de Banyoles.