Arriba Nadal…
… ja és Nadal.
És un espai de participació dels alumnes, format pels representants de les classes de primària, que es reuneixen mensualment amb el cap d’estudis. Aquest curs s’ha realitzat la primera reunió avui dia 4 de desembre. Seguint mesures de seguretat, l’escenari de reunions ha canviat, s’ha passat a un escenari més ampli, el pavelló. En aquestes
Consell d’alumnes Llegeix més »
Cuidem els espais de l’escola…
Cuidem i apadrinem els espais naturals de l’escola… Llegeix més »
Dossier informatiu del curs 20-21…
Dossier informatiu 2020-2021 Llegeix més »
Com tots heu comprovat aquests dies, en especial les famílies de “menuts” i “ganàpies”, el pati d’infantil ha canviat, el terra està fet ara amb una capa contínua de cautxú i decorada amb diferents flors realitzades per en Werens. També a la paret del fons hi ha un graffiti d’una abella realitzat pel mateix artista.