Consell d’alumnes

És un espai de participació dels alumnes, format pels representants de les classes de primària, que es reuneixen mensualment amb el cap d’estudis. Aquest curs s’ha realitzat la primera reunió avui dia 4 de desembre. Seguint mesures de seguretat, l’escenari de reunions ha canviat, s’ha passat a un escenari més ampli, el pavelló.

En aquestes reunions s’intenta fomentar i dinamitzar la seva participació de l’alumnat en el govern de l’escola, donant-los veu en aquells aspectes en que la seva opinió i visió poden enriquir i millorar el funcionament de la comunitat escolar. Fan de transmissors d’aspectes de funcionament, suggerències… que sorgeixen a les assembles d’aula i posteriorment fan el retorn dels acords.

Hem immortalitzat aquesta reunió amb una foto divertida.