Benvinguts…

Després de sis mesos, l’escola novament cobra vida presencial… Molt temps, sí, però en tot moment en el nostre pensament estava present el dia de la retrobada. Finalment ja ha arribat!!  Hem treballat de valent perquè l’escola sigui un espai segur, hem reorganitzat espais, zones de patis, mesures higièniques, distribució de recursos humans i materials… sempre seguint les instruccions dels Departaments d’educació i salut. També ens hem trobat amb alguna novetat, el pati d’infantil ja té el nou terra de cautxú continu, i a més amb una decoració molt original. Ara toca pensar que tenim per endavant un llarg camí a recórrer que acabarà a finals de juny.

Benvinguts al curs 2020-2021!!!