Esports alternatius, circuits i gimnàstica per començar el segon trimestre

Els infants de l’escola han començat el segon trimestre fent Datchball i Acrosport a cicle superior, acrobàcies a cicle mitja i circuits a cicle inicial. Aquestes unitats tindran una durada d’un mes i mig aproximadament.

L’alumnat de 6è ha començat el trimestre amb el Datchball. Un esport alternatiu que és una variant del joc del cementiri. Durant les sessions prèvies es fan activitats buscant la preparació per acabar amb una lligueta de Datchball.

A 5è han començat amb l’Acrosport. Una disciplina molt espectacular en la que es fan diferents figures amb el cos. Es comença en grup petit i poden arribar a fer grans figures conjuntes. Potser algú acaba sent casteller!!!

A tercer estan utilitzant material alternatiu per fer les diferents activitats. Es creen diferents situacions en les que l’alumnat s’ha d’adaptar per treballar moviments variats.

A quart estan fent tota mena d’acrobàcies mentre treballen la gimnàstica.  No sabeu de que són capaços aquests infants!

A cicle inicial han començat a treballar habilitats motrius a partir de circuits i amb diferents tipus de dansa.