PLA CONSUM FRUITA

Benvolgudes famílies:

Un curs més, l’escola està adherida al “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia.

Enguany, els mesos de repartiment seran entre gener i juny de 2020. Es distribuiran peces de fruita seleccionades en funció de l’estació de l’any. La fruita es repartirà entre els nens i les nenes de P3 a 6è, a l’hora del pati. Comptem amb la col·laboració del menjador per la distribució i emmagatzematge de la fruita.

Des de l’escola acompanyem aquest pla amb una sèrie d’activitats pedagògiques per crear consciència de la necessitat d’una alimentació sana. Per completar el pla us proposem que des de casa els alumnes portin fruita per esmorzar cada divendres.

Aquest mes de gener els dies que menjarem fruita seran:

dimarts 14 dimecres 15 dijous 16
mandarina poma pera

A la pàgina web de l’escola i al calendari  podreu anar consultant els dies de consum de la fruita.

El primer trimestre a infantil, en cançons

A la nostra escola els alumnes d’infantil han estat aprenent un munt de cançons al llarg d’aquest trimestre i ens agradaria compartir-les amb vosaltres, família i amics.
Aquest curs, com a novetat, hem començat a fer la música en anglès i veureu que algun dels… Llegeix més»

Celebrem la castanyada al Sanromà

A la nostra escola celebrem la castanyada fent un munt d’activitats, amb les que aprenem molt i ens ho passem d’allò més bé.
Aquest curs, com a novetat, hem decidit fer panellets tota l’escola (abans només ho feien els més petits, amb l’ajuda dels de 6è).… Llegeix més»

Els alumnes de 4t hem fet olives casolanes!!!

Preparació de les olives abans de fer la conserva:
Cada dia durant 15 dies…

• Posar-les en remull.
  • Remenar-les.
  • Cada dia, colar-les.
  • Canviar-li l’aigua.
  • Treure les fulles i les olives que floten.

Per preparar la salmorra:

• Posem ½ litre d’aigua en una cassola.
  • L’escalfem fins a 40º amb un fogonet.
  • Calculem amb la balança… Llegeix més»

Castanyada 2019

Per celebrar la Castanyada us proposem que, juntament amb els vostres fills i filles, disfresseu fruits de tardor, elaboreu una composició o mòbils amb elements típics, com castanyes, moniatos, carabasses, magranes, fruits secs… i els porteu a l’escola el dilluns 28  d’octubre.

Us convidem a visitar l’escola i l’exposició dels treballs el proper dimarts 29 d’octubre de 16:30 a 17:00h.

El dimecres dia 30 d’octubre a la tarda els nens i les nenes poden venir disfressats de pastor/a o castanyer/a per celebrar la festa dins de l’escola.

Recordeu que el dijous 31 i divendres 1 són festius.

L’EQUIP DE MESTRES