Festival de Teatre Marc Castel

La propera setmana celebrarem el Festival Marc Castel on representarem les peces de teatre en castellà,  anglès i francès que l’alumnat ha estat assajant amb tanta il·lusió. I us convidem a assistir-hi com a públic el dia que actuen els vostres fills i filles. Les sessions seran a partir de les 9h al gimnàs de l’escola:

Dilluns 17 Dimarts 18 Dimecres 19
P5, 2n A, 4t A, 5èA i 6èA 2nB, 4tB, 5èB, 5èC i 6èB 1r

Us recordem que no es podran fer enregistraments en vídeo ni fotografies. Ho gravarem nosaltres i ho penjarem al moodle. No és podrà sortir del gimnàs fins que finalitzin totes les actuacions.

Us hi esperem!

L’equip de mestres

Festa de les Cultures

La Festa de les cultures tindrà lloc el dissabte 15 de juny, de 11h a 13h, a l’escola.

Ens agradarà molt comptar amb la participació de tots i totes.

Cantata Municipal 4t

El proper diumenge 9 de juny els alumnes de 4t participen en la cantata organitzada per l’Escola  Municipal de Música. Es realitzaran dos concerts oberts al públic, a les 17:30h i 19:30h,  al Teatre Auditori de Llinars del Vallès. Les entrades es poden adquirir al Teatre Auditori el mateix diumenge.

Els nostres alumnes han treballat de valent i han posat moltes ganes en aquest espectacle que esperem que us agradi.

Robotseny i Fira Científica

El proper dissabte 8 de juny  tindrà lloc la Fira Científica i la competició Robotseny on els alumnes de 6è de diferents centres educatius del Baix Montseny es troben a la Plaça de la Vila de Sant Celoni i al llarg del matí participen en un concurs on es selecciona el projectes científics millor argumentats i exposats i es realitza una competició de robots on els alumnes han de programar i assolir reptes.

Us animem a totes les famílies a participar  i animar als nostres alumnes!!

SETMANA I FESTA DE LES CULTURES

Enguany estrenem un projecte que ens fa molta il·lusió, ja que s’inclou en el nostre ideari d’escola inclusiva i integradora i que fomenta la participació de la comunitat educativa.

És la setmana de les cultures, en la que farem activitats de tot tipus amb el nostre alumnat:  tallers de dansa, de jocs tradicionals del món, contes, pintura, escriptura, cançons, etc …

Aquestes activitats es faran durant els dies 11-12-13-14 de juny dins l’horari escolar. Si hi voleu participar ho podeu dir al/la mestra tutor/a del vostre fill/a, per tal que pugui gestionar els diferents torns de participació en els tallers.

En finalitzar la setmana acabarem amb una festa de les cultures, el dissabte 15 de juny, de 11h a 13h, a l’escola. Mares i pares voluntaris ens faran gaudir de diferents plats de les seves cultures d’origen. Així mateix serà l’ocasió per exposar tot el que s’ha anat fent durant la setmana amb els nens i nenes de l’escola.

Ens agradarà molt comptar amb la participació de tots i totes. Ja sabeu com els agrada als vostres fills i filles que entreu i vegeu com treballem a l’escola!!!!!

Us hi esperem!!

FESTIVAL MARC CASTEL

La darrera setmana del curs, celebrarem el Festival Marc Castel on representarem les peces de teatre en castellà,  anglès i francès que l’alumnat ha estat assajant amb tanta il·lusió. I us convidem a assistir-hi com a públic el dia que actuen els vostres fills i filles. Les sessions seran a partir de les 9h al gimnàs de l’escola:

Dilluns 17 Dimarts 18 Dimecres 19
P5, 2n A, 4t A, 5èA i 6èA 2nB, 4tB, 5èB, 5èC i 6èB 1r

Us hi esperem!

L’equip de mestres

Setmana del Teatre en Català

La propera setmana celebrem la setmana del teatre en català, on els alumnes de 3r representaran unes obres de teatre que han estat preparant al llarg del curs.

Les representacions tindran lloc al gimnàs de l’escola a les 15:15h. Les famílies esteu convidades el dia que actuen els vostres fills i filles:

Dilluns 27

3rA

Dimecres 29

3rB

Dijous 30

3rC

Us hi esperem!!

Sortida P5 i 2n: FEM DANSA, Sant Celoni

DIA: divendres 17 de maig de 2019
LLOC: Pavelló Municipal d’Esports, Sant Celoni
ACTIVITAT: Un any més, els alumnes de P5 i 2n participem al programa “Fem Dansa al Baix Montseny”, organitzat pel CRP Vallès Oriental.
OBJECTIUS: Donar a conèixer la dansa tradicional i afavorir l’intercanvi entre els alumnes de les escoles de la zona.

Comunicat de sortida: Circular famílies fem dansa 18-19

Proves de Competències Bàsiques 6è

Benvolgudes famílies de 6è,

Els dies 7, 8 i 9 de maig al matí,  els vostres fills i filles passaran les proves de competències bàsiques elaborades i organitzades  pel Consell Superior d’Avaluació del Sistema Educatiu. Avaluen l’assoliment de la competència comunicativa lingüística, de la competència matemàtica i de la competència en coneixement del medi natural al final de l’etapa de l’Educació Primària.

Aquestes proves seran passades al centre per aplicadors externs.

És molt important que els  dies que s’han de passar les proves els alumnes no faltin a l’escola,  que siguin molt puntuals i que vinguin esmorzats de casa.

Us adjuntem el full informatiu:   csda.gencat.cat/…/INFO-families-primaria-2019.pdf