Carnestoltes 2020

Avui ens ha visitat el Rei Carnestoltes i ens ha donat les consignes per la propera setmana:
– Dilluns, heu de venir en pijama, sabatilles i nino de dormir
– Dimarts, heu de venir amb un pentinat divertit
– Dimecres, heu de venir amb un mitjó de cada color
– Dijous, us heu de posar un complement dels pares
– Divendres, us heu de posar la disfressa que heu preparat a l’escola per la rua de la tarda… Llegeix més»

GRANDPARENTS DAY ( El Dia dels Avis)

Benvolgudes famílies,

Enguany tornem a celebrar el GRANDPARENTS DAY (el Dia dels avis) dins del nostre Projecte. Tots els avis i àvies esteu convidats a venir a l’escola amb els vostres néts i netes.

Us esperem el proper dijous,  20 de febrer a les 15h.

Podreu pujar directament a les aules amb els vostres néts, on podreu passar una bona estona.

US HI ESPEREM!!!!

Sortida 6è: Museu de la Ciència, Terrassa

DIA: dimecres 19 de febrer de 2020
LLOC: Museu de la Ciència, Terrassa
ACTIVITAT: Taller de mecànica elemental on podran fer-se un joc d’engranatges per dibuixar i aprendre a construir els seus propis engranatges. Es complementa amb una visita a diferents espais de l’exposició “Energia”.
OBJECTIUS: Reconèixer els diferents tipus d’engranatges, així com les seves múltiples aplicacions. Què són? Per a què serveixen?… Llegeix més»

PLA CONSUM FRUITA

Benvolgudes famílies:
Un curs més, l’escola està adherida al “Pla de consum de fruita a les escoles” promogut pel Departament d’Ensenyament. L’objectiu és sensibilitzar als nostres alumnes de la importància de menjar fruita i verdura cada dia.
Enguany, els mesos de repartiment seran entre gener i juny… Llegeix més»

El primer trimestre a infantil, en cançons

A la nostra escola els alumnes d’infantil han estat aprenent un munt de cançons al llarg d’aquest trimestre i ens agradaria compartir-les amb vosaltres, família i amics.
Aquest curs, com a novetat, hem començat a fer la música en anglès i veureu que algun dels… Llegeix més»