Un Sant Jordi Divers

Benvolgudes famílies,

Aprofitant que s’acosta Sant Jordi us volem convidar a participar en un SANT JORDI DIVERS per continuar treballant la sensibilització de la diversitat amb els nostres infants de la mateixa manera que ho fan altres escoles i entitats.

PROPOSTA:

Us convidem a pintar un dibuix inspirat en Sant Jordi d’una manera diferent, sense fer servir les mans (amb la boca, els peus…). El format és lliure, podeu utilitzar el full i material que vulgueu. Podeu adjuntar o enviar per correu electrònic una fotografia del procés, recordeu que aquestes podran ser publicades o penjades per l’escola.

L’objectiu d’aquesta proposta és aprendre que, de vegades, no podem fer les coses com estem acostumades, però no per aquest motiu hem de deixar de fer-les. Les persones amb discapacitat es troben sovint amb aquesta realitat i, amb adaptacions, poden fer tot allò que vulguin fer.

PREMI!!!
El dia 23 d’abril farem un sorteig amb tots els dibuixos que hagueu portat i els guanyadors i guanyadores tindran un petit detall.

Esperem tots els vostres dibuixos amb molta il·lusió!!!!

(Il·lustració: Sandra Bea)