COOPERATIVES 5È

COOPERATINTO 5èA

Aquesta cooperativa és de la classe de cinquè A de l’escola Rivo Rubeo:

• Vendrem coses.
  • Vam començar fent un prototip.
  • Vam escollir un nom per la cooperativa “cooperatinto”.
  • Cadascú va fer un logo per la cooperativa.
  • Vam acordar posar de capital inicial 5 euros i en total vam conseguir 130 euros.
  • Vam escollir l’entitat social “rodamons” a qui li farem una donació del 10% dels beneficis.

Equip de publicitat de cooperatinto:  Biel Rosado, Lluc Navio i Gabriela Triviño.

COOPERAVENTURA 5èB

Aquesta cooperativa es va crear el 10 de gener del 2024 i nosaltres som de l’escola Rivo Rubeo (5è b). El logo i el nom de la cooperativa és van fer així perquè volem anar a PortAventura i El nom és COOPERA AVENTURA! Aquesta cooperativa l’hem fet pel viatge de fi de curs, el 10% que guanyem ho donarem a la oncolliga Rubí que es una entitat social del poble. El nostre objectiu és donar diners a qui ho necessiti.

Els nostres prototips els fem a mà. Vendrem els nostres prototips al centre del poble de Rubí.

Equip de publicitat de cooperaventura:  Ian Dionisio, Xavi Moreno, Itziar Valle, Jorge Espinoza i Victor Monteverde.

Logos Cooperatives