Qui som?

La vida a l’escola facilita un desenvolupament integral i globalitzat dels infants. Un pilar bàsic per assolir aquest objectiu és l’alimentació dels infants, i l’alimentació va més enllà de l’acte d’ingerir aliments. L’hora de dinar és un moment on interactuen aspectes socials i culturals que es conjuguen amb el coneixement d’un mateix i el propi plaer.

La missió principal de VaDeLleure és que els infants gaudeixin de l’estona del menjdador i del temps de lleure.

Entenem el temps de migdia com a espai idoni per treballar tot un seguit d’actituds i hàbits relacionats amb la higiene, l’alimentació, la sostenibilitat, el consum responsable, l’ordre i la convivència. A més durant tota aquesta estona hi trobem una part de temps de lleure que afavoreix la interrelació entre els nens/es. És per això que el nostre projecte de menjador inclou uns objectius relacionats tant amb l’educació dels hàbits com amb l’educació del temps de lleure.

En el temps de lleure de l’espai de migdia realitzem un munt d’activitats. Durant la setmana tenim dos dies de joc lliure, un dia de taller, un dia de joc dirigit i un dia de joc amb pilota.  També realitzem esdeveniments especials en dates puntuals com pot ser: El dinar de nadal, Carnestoltes, la festa de l’estiu i molts més.

VaDeLleure aposta per una alimentació de temporada, ecològica i de proximitat. Treballem per que els nens i nenes coneguin nous aliments que els afavoreixen a tenir una alimentació equilibrada. També, seguint amb la normativa de la Generalitat estem introduint la proteïna vegetal i disminuint el sucre en els làctics.

Un cop al mes servim peix fresc de proximitat que ens serveixen directament de la llotja.

Troba tots els menús aqui

Preu del menjador i condicions:

La inscripció al servei del menjador es fa de manera telemàtica. Podeu accedir a l’inscripció fent clic aquí (www.vadelleure.cat/inscripcions) i seguiu les instruccions.

Alumnes fixes.

Considerem alumne fix a tot aquell que fa ús del menjador 1, 2, 3, 4 o 5 dies a la setmana durant un període d’un mes de forma fixe. Ex: sóc fix dels dilluns.

El preu del menú pels alumnes fixos és de 6.75€.

Descompte del 5% pel segon germà d’un 10% a partir del tercer.

Retorn de 2.7€ en cas d’absència avisant abans de les 9:30h del matí mitjançant algun dels procediments disponibles: .

Presencialment de 9:00h a 9:30h a la coordinadora de l’escola o per correu electrònic: menjadorrivorubeo@gmail.com

En el cas de les excursions i colònies es descomptarà  el preu del menú total.

Alumnes esporàdics.

El preu dels tiquets pels alumnes esporàdics és de 7.30€

Els usuaris esporàdics podrán comprar i validar els tiquets de menjador a través de l’APP TPV Escola.

Podeu consultar la normativa del servei al següent enllaç.