Organització Sant Jordi

El pròxim 23 d’abril celebrarem Sant Jordi a l’escola.

Durant el dia es desenvoluparan diferents activitats per a tots els cicles.

• Les mestres de Petits i Mitjans representaran la llegenda de Sant Jordi al seu alumnat. Una representació immersiva i plena de sorpreses!
  • Les classes de 5è han preparat el tradicional Recital Poètic. L’alumnat recitarà poemes per les classes de 1r a 4t així com als seus fillols i filloles d’I5.
  • Les classes de 6è muntaran paradetes en les quals vendran llibres de segona mà i artesania creada per l’alumnat.
  • L’alumnat de 2n a 6è podrà adquirir material de forma autònoma. Rebreu un correu de la vostra tutora indicant l’import màxim que pot portar l’infant. Recordem, això sí, que no és obligatori i que cada família pot pactar amb el seu fill/a un altre import sempre que no superi el recomanat.

IMPORTANT!!! Aquell dia podeu recollir el vostre infant a partir de les 16h a la seva aula per tenir temps de fruir i voltar per les paradetes que es posaran tant al pati de petits com a la pista. Les paradetes estaran fins les 17h. A partir de les 16:30h, la recollida de l’alumnat que quedi, es farà de la forma habitual.

A partir de les 16h, a més de les paradetes de sisè, les famílies vendran roses de llaminadura i berenar. També es vendran els darrers números i es farà el sorteig de la rifa de Sant Jordi.

Les activitats d’extraescolars es realitzaran de forma habitual.