Consell escolar

El Consell Escolar el formen representants de tota la comunitat educativa: direcció, equip docent, famílies, personal d’administració i serveis, un/a representant de l’administració local, un/a representant de l’AFA i altres persones que el mateix consell consideri necessàries. Vetlla pel bon funcionament i organització del centre i participa en la presa de decisions relacionades; el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Les persones representants del consell escolar són escollides per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres, lles últimes eleccions es van convocar el desembre de 2023. Per ser representant del sector pares i mares només cal tenir ganes de formar-ne part i tenir disponibilitat horària per participar a les reunions que es fan en horari de tarda a les 17h. Se solen celebrar entre 4 i 6 reunions al llarg del curs.

Consulteu la Web Família i Escola, on hi trobareu informació sobre els consells escolars, les seves funcions i la seva importància.

Els membres actuals del consell escolar del Rivo Rubeo

Cristina Martínez   Presidenta