Potser t’interessa… Concentració a favor de la jornada intensiva

Des del grup de famílies per la jornada intensiva ens fan arribar aquesta informació que potser és del vostre interès:

“Des de l’Associació Educació i Llibertat (abans Plataforma Volem la Jornada Contínua) es demana una normativa justa on poder decidir democràticament la jornada lectiva dels nostres fills i filles, però a cost 0 €. Aquest setembre ha costat milions d’euros i ha faltat 1 hora lectiva, diners que creiem que Educació hauria d’haver destinat a millores d’escoles, ràtios, docents, inclusió real, necessitats especials… Per aquest motiu pensem que és el moment de fer-nos escoltar de nou i fer una concentració/festa, aquest cop de nou al Parc de la Ciutadella, on grans i petits ho passarem pipa.

Volem conciliació, benestar pels infants, democràcia, volem que ens tractin com a part de la comunitat educativa que som i es compti amb nosaltres, som les famílies, som i volem Educació i Llibertat.

Per aquest motiu el dia 26 de novembre l’Associació convoca la 1a concentració d’aquest curs.

Si voleu seguir informades de les mobilitzacions de l’associació podeu subscriure-us al seu canal de Telegram.”