Preinscripció i matrícula Curs 24-25

Us donem la benvinguda a l’escola Rivo Rubeo!

En aquest apartat us anirem publicant tota la informació necessària per seguir el procés de preinscripció i matrícula. Si continueu navegant per la nostra web, podreu consultar informació sobre el nostre Projecte Educatiu, el Projecte de Direcció, els serveis que s’ofereixen i el seu preu i els aspectes organitzatius més bàsics.

Llista de sol·licituds resoltes les reclamacions (25/4/24)

La podeu consultar al següent enllaç INFORME_BAREM_RESOLTES_RECLAMACIONS o, físicament a l’entrada del centre.

Llista de sol·licituds amb puntuació provisional (17/4/24)

Avui,  17 d’abril s’ha publicat la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb la puntuació provisional a 17/04/2024

La podeu consultar al següent enllaç INFORME_BAREM_PROVISIONAL_abans_reclamacions o, físicament, a l’entrada principal del centre.

OFERTA MATRÍCULA CURS 24-25

Publicació de l’oferta de preinscripció curs 2024-2025 d’Educació Infantil i Primària.

Publicació de l’oferta inicial de places

PREINSCRIPCIÓ

Educació infantil (3-6 anys), educació primària i educació secundària obligatòria

Presentació de sol·licituds:

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
  • Educació secundària obligatòria: del 8 al 20 de març

Consulteu la pàgina de la Generalitat en la que podeu:

• Informar-vos abans
  • Entendre els criteris de priorització de sol·licituds
  • Preparar la documentació necessària
  • I altres informacions.

En aquesta altra pàgina podreu resoldre molts dubtes per temes.

Recomanem especialment que us informeu sobre la formalització de la preinscripció, que serà telemàtica i té alguns requisits tècnics.

Podeu demanar suport a l’Oficina Municipal d’Escolarització (OME)

PORTES OBERTES. ENS VOLEU CONÈIXER?

AFA

Si voleu conèixer millor l’AFA, a la web també en podeu consultar molta informació.

MÉS INFORMACIÓ…

Clicant aquí podreu accedir a tota la informació que publica la Generalitat a la seva plana web, gencat.cat:

• Dates de preinscripció.
  • Criteris de prioritat.
  • Calendari de matriculació.

També us deixem l’enllaç a la informació publicada per l’Ajuntament de Rubí.

• Oferta educativa de la ciutat.
  • Calendari de portes obertes.
  • Puntuació per zones de residència.