FAMÍLIES BIBLIOAJUDANTS

Ens fa molta il·lusió anunciar que el proper dimecres 19 d’octubre és el primer dia de reobertura del grup de famílies de biblioajudants de la biblioteca de l’escola.
Com ja us vam explicar a les reunions d’inici de curs, és un grup de suport a les tasques de manteniment del fons de la biblioteca. Junt amb els alumnes biblioajudants fan una tasca molt important per tenir els llibres a punt per tota la comunitat. Ens trobem tots els dimecres a partir de les 15h. Totes les famílies que ho vulguin poden col.laborar, no cal inscripció.
Sereu totes molt benvingudes!

Si encara no us heu animat podeu informar al vostre tutor/a que voleu participar o enviar directament un correu a: biblioteca@rivorubeo.cat

Recordem també que la biblioteca oberta al barri, els dimecres a la tarda a partir de les 16.30h, ja està en funcionament!
Alguna família ja l’ha estrenat i gaudit del servei de préstec a casa.

Us hi esperem!
Comissió de biblioteca

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *