A la nostra REUNIÓ INFORMATIVA VIRTUAL del dia 4 de març, us explicarem el projecte educatiu i intentarem resoldre els dubtes que se us generin. Trobareu aquí l’enllaç per la reunió. Us esperem!

Per les PORTES OBERTES VIRTUALS us compartim aquí tot el que necessiteu per conèixer el dia a dia de l’escola, a més podeu aprofundir entrant a les diferents publicacions que tenim aquí al web on veureu processos d’aprenentatge que estan realitzant les/els alumnes de l’escola.

PREVISIÓ DE LES DATES DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ QUE ESTABLEIX EL DEPARTAMENT D’EDUCACIÓ PER AL CURS ESCOLAR 2021-2022.

Presentació de sol·licituds: Educació infantil de segon cicle i educació primària del 15 al 24 de març de 2021

Aquí teniu l’enllaç a la pàgina web de la Generalitat on aniran actualitzant també tota la informació pel procés de preinscripció.

També us deixem un document guia per les preinscripcions

ANIREM ACTUALITZANT AQUI TOTA LA INFORMACIÓ DEL PROCÉS!!!

Jugues o Balles? Carnaval 2021

El passat dimarts dia 16 l’escola es va omplir de disfresses, música, color, alegria i molt de ritme. Petits i grans vam poder gaudir de l’essència del carnaval que aquest any tenia com a temàtica principal els jocs de taula i tradicionals.
Us deixem els vídeos que… Llegeix més»

RECEPTA EN FAMILIA

Bon dia, famílies!
Aquest trimestre posem en marxa una activitat que requereix del vostre ajut: “La recepta en família”
Us demanem que trieu, expliqueu el procès i els ingredients que es necessiten i, finalment, cuineu una recepta amb els vostres fills i filles.
Un cop la tingueu decidida,… Llegeix més»

Ens preparem per la vida- 6è

Els i les alumnes de 6è de l’espai 6 estem desenvolupant un treball sobre com preparar-nos pel pas a l’adolescència i l’edat adulta. Hem fet diverses investigacions molt interessants, per una banda hem contrastat, reflexionat i, hem arribat a conclusions a l’aula per comprendre com… Llegeix més»

XARXES SOCIALS

Benvolgudes famílies,
us recordem que podeu seguir-nos a les xarxes socials per veure els menús dels vostres fills i filles i totes les activitats que realitzem durant l’espai menjador.
Instagram: @cuinadejocsitaula
Facebook: La Cuina de Jocs i Taula