Consell escolar

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?

El consell escolar és l’òrgan de participació i comunicació respecte a la gestió de centre de la comunitat educativa. En el consell hi participem els diferents membres de la nostra comunitat: mestres, famílies i personal d’administració i serveis.

Les i els representants del consell som:

Directora: Vanessa Fernàndez

Cap d’estudis: Cristina Sabaté

Secretari: Fermín Chivite

Representants dels mestres: Laura Dols, Robert Iglesias i Lali Vendrell

Representats de les famílies: Marta Lorente, Diana Jiménez, Óscar Caballero, Laura Sánchez i Silvia Sepúlveda,

Representant de l’AFA: Míriam Sanjosé

Representant del personal no docent: Mònica Fernàndez

Representant de l’Ajuntament: Sara Plaza

Ens reunim diverses vegades al llarg del curs i quan ho fem, elaborem el Paper del Consell que fem arribar a totes les famílies de l’escola perquè estiguin al corrent dels temes tractats a cada consell escolar.

Pel que fa a la renovació del consell, els i les membres del consell escolar són escollides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Les eleccions les convoca la directora de l’escola dins del periode que fixa el Departament d’Educació.

QUINES SÓN LES COMISSIONS DEL CONSELL?

Les comissions de funcionament són:

• la comissió permanent
  • la comissió econòmica
  • la comissió de menjador
  • la comissió de convivència