NAS17. CARNAVAL 2024.1R

Vaja setmaneta divertida que hem tingut amb el Carnaval. De dilluns a dijous hem fet pinya i hem seguit acuradament les ordres de la Mortadel.la i el Mortadel.lo. Podreu mirar les imatges què guapos i guapes vam arribar a l’Escola. Això sí, l’ordre que més èxit té és la de dur pijama, com ens agrada!!

També podreu veure com van gaudir Dijous Gras del nostre entrepà de truita o de botifarra d’ou a la pista del pati amb els companys i companyes d’escola i, fi nalment divendres, la gran Festa de Carnaval. Vam patir una mica amb el tema de la pluja i per això vam haver de baixar les nostre cadiretes al pati, però almenys vam poder gaudir de la Rua i contemplar les disfresses tan boniques que portàvem uns i altres. I és que el tema d’aquests any donava per molt: els dibuixos animats. Mireu en família aquestes imatges tan boniques pel record d’aquest gran dia.

CONSIGNES