NAS20 SETMANA CARNAVAL I3

Aquesta setmana hem viscut amb molta intensitat el carnaval a l’escola. Els nens i les nenes d’I3 hem fet molt de cas a les ordres de la Mortadel·la i hem anar a visitar-la cada dia. Dimecres a la tarda vam fer un taller de maquillatge. Dijous Gras vam sortir  a compartir l’estona de l’esmorzar amb la resta de companys i companyes de l’escola a la pista dels grans. Divendres al matí vam participar en uns tallers que ens van preparar els nostres padrins i madrines de sisè i després vam gaudir de la festa del confeti. Ens ho hem passat molt bé i per això volem compartir amb les famílies alguns moments amb aquestes fotos. Només cal clicar a sobre de la imatge per poder veure les fotografies. Ens agradarà molt poder-les veure amb vosaltres família!