NAS19. SETMANA DE CARNAVAL I4. 2024

Quina setmana més divertida hem passat els nens i nenes d’I4!! Després d’un any hem tornat a veure la Mortadel·la i hem fet cas de totes les ordres que ens ha donat: hem anat elegants, amb complements, d’un sol color… i fins i tot hem anat en pijama a classe!

Hem fet un munt d’activitats i tallers: màscares, maquillatge… A més, els alumnes i les alumnes de sisè ens han fet uns tallers xulíssims de manualitats i ball. Quina sort que tenim!

També hem fet l’esmorzar de dijous gras al pati.  I per fi ….divendres la gran festa de Carnestoltes!!  on ens hem disfressat dels nostres dibuixos animats preferits.

Les professores i els professors s’han disfressat de Vilma i Pedro Picapedra uns dibuixos de la  seva època que són molt divertits. (La veritat que estaven molt graciosos).

Per acabar avui hem vist el judici final on hem donat per acabat el Carnaval i hem lluït la nostra Sardina,  a més dels darrers balls Carnavalers per acomiadar la festa com es mereix.

Feu clic a la foto per veure l’àlbum complet d’imatges.

Segur que us agraden molt! Fins aviat!

1. Sara

Que semana más divertida!! Habéis hecho un photocall con pelucas y todo…me encanta!!
    Y l@s peques encantad@s con Mortadelo y Mortadela jejeje
    ❤️ 🫶