captura

Avui ha arribat un dia molt esperat, hem fet psicomotricitat. Com podeu veure a les fotos ens ho hem passat molt bé.

VEURE FOTOS

L’escola està d’enhorabona.
El curs 2017-18 l’alumnat de 4t va participar al Programa Educatiu “Descobreix el riu”, que ens ajuda a reforçar la importància que hem de donar a l’aigua i als nostres entorns fluvials i que va ser organitzat pel Consorci Besòs Tordera.
L’alumnat podia participar… Llegeix més»

EL NOM DE LA CLASSE!

Benvolgudes famílies,
com ja sabeu, des de començament del curs hem estat parlant i pensant quin nom volem per a la nostra classe…
Vam demanar que els nens i les nenes de P4 portessin fotos, imatges, contes, ninos… d’allò que més els hi agrada. Durant tota la… Llegeix més»

Aniversaris d’estiu 2n

Per acomiadar-nos de l’estiu, aquest divendres passat van celebrar els aniversaris dels nens i nenes nascuts a l’estiu.

Com podeu veure ho vam fer d’una manera molt refescant menjant un calipo.

PER FI VACANCES!!!

Ja les tenim aquí! Hem treballat de valent per arribar on sóm ara, per això aquestes vacances arriben ben merescudes per a la majoria de nosaltres. Primer i segon són cursos impressionants per la gran evolució que fan els nostres nens i nenes en només uns… Llegeix més»

Ambient de Joc simbòlic

Els infants imiten allò que els adults realitzen en la vida quotidiana.
A través del joc simbòlic i l’experimentació creen els seus propis aprenentatges.
Estem malalts i anem al metge: ens fa la revisió i una recepta quan cal (ens agrada aescriure receptes).
A la caseta, és… Llegeix més»

La granja

L’última sortida del curs ha estat molt especial, hem anat a la granja!
Hem vist ponis, cavalls, cabretes, ànecs, porcs, gallines, conills i fins i tot una zebra!
A més hem compartit un gran dia i hem gaudit d’allò més!
Us deixem moltes imatges com a resum.… Llegeix més»