captura

PLA d’ORGANITZACIÓ de l’ESCOLA POMPEU FABRA de SANT ADRIÀ de BESÒS pel CURS 2020-21

Benvolgudes famílies publiquem el pla d’organització aprovat  pel Consell Escolar.

Us suggerim seguiu totes les indicacions i recomanacions que us oferim, entre elles portar el primer dia de classe la declaració responsable de l’alumnat signada, sense la qual no es podrà accedir a l’escola

Podeu accedir aquí: Pla d’organització i Declaració responsable alumnat EP

“Comencem amb totes les ganes!”

NAS14. CATALUNYA EN MINIATURA

Hola. Aquí podeu veure les fotos de les classes de la xocolata i les estrelles. Va ser un dia molt maco. Vam veure molts edificis i monuments i ens vam fer un fart de tocar botons per fer que alguns elements es moguessin (el tren, l’aigua de l’estació d’esquí, el telefèric, l’avió de l’aeroport..)

També vam tenir temps de jugar en un parc infantil que hi havia. Ens ho vam passar molt bé i la Mariona i la Montse van quedar molt contentes pel nostre comportament. Va ser un dia fantàstic! Ens el mereixíem!

Reunió famílies de 2n

Benvolgudes famílies de segon de primària,
Us recordem que el proper dijous 8 d’octubre tindrà lloc la reunió d’inici de curs dels vostres fills i filles.
Atès que la situació epidemiològica no ens permet la realització de reunions presencials, ens veiem obligades a fer-les on-line.
Aquesta reunió serà… Llegeix més»

Menú del menjador del mes d’octubre

Benvolgudes famílies,
Aquí teniu el menú de menjador del mes d’octubre Restem a l’espera que l’empresa que ofereix el servei de menjador enllesteixi la seva plataforma digital o web. Fins aleshores anirem penjant el menú de cada mes.
Gràcies per la paciència i la comprensió.

Pagament menjador

Sistema de cobrament usuaris fixes:
Els rebuts s’han d’abonar per endavant, de l’1 al 10 de cada mes, el corresponent al mes de setembre s’haurà de fer efectiu del 14 al 18 de Setembre.
Formes de Pagaments :
 Ingrés al banc/caixa.
 Rebut domiciliat.
**Recordatori : Només poden fer… Llegeix més»

Benvingudes i benvinguts a P3!!! 🎉

Benvinguts i benvingudes a l’escola i aquest nou curs 20-21!!!

P3A som la classe de la felicitat☺️

P3B som la classe de l’amor💓

P3 C som la classe de la diversió🎉

Esperem compartir amb tots vosaltres moments inoblidables.

El primer any a l’escola és molt important per a les criatures i ja veureu com fan petits grans avenços en molts aspectes.

Gràcies per confiar – nos l’educació de les vostres filles i fills.

Com sempre, els donarem el millor de nosaltres💓.

Regal pels alumnes de sisè Curs 2020

Vídeo regal per l’alumnat de sisè que aquest curs no  hem pogut acomiadar com calia, degut al confinament. Des d’aquí us volem compartir la vostra història del pas pel Pompeu.
I aprofitem per  desitjar-vos  molta sort en la nova etapa!!!  Us trobarem a faltar.!!!!
Esperem que us… Llegeix més»

Comiat de sisè

Hola, nens i nenes de 6è! El Guille us ha composat una cançó que ens parla d’aquest camí que ha estat l’escola Pompeu Fabra per totes i tots vosaltres: ALES DE COLORS. Esperem que us endolci aquest final d’etapa i que us faci somriure, plorar… Llegeix més»

INSTRUCCIONS AJUTS MENJADOR 20/2

Termini presentació sol·licituds: fins el 10 de juliol de 2020.
Horari d’administració:
De dilluns a divendres de 9.15 a 12.30h.

Podeu retornar la documentació escanejada o fotografiada al correu de l’escola: a8025083@xtec.cat. Assumpte correu: MENJADOR, NOM I COGNOMS ALUMNE/A.
Les famílies que no podeu retornar la documentació per… Llegeix més»