Benvinguts a l’escola

Benvinguts a l’escola Pompeu Fabra de Sant Adrià de Besòs

Un dels objectius del Projecte de Direcció parlava de fer una síntesi periòdica del treball realitzat i publicitació del mateix a tota la Comunitat Educativa.

Pensem que el nostre web és el mitjà de comunicació que pot arribar a tota la Comunitat Educativa i també a totes aquelles famílies que vulguin saber més del nostre centre.

Al nostre web trobareu informació relacionada amb tots els aspectes importants que fan de la nostra escola una:

• ESCOLA OBERTA, PARTICIPATIVA: que passi de l’ensenyar a l’aprendre

“Vós, mestre, per què ensenyeu?

Ensenyo per tal d’aprendre”

PERE QUART

• ESCOLA ACOLLIDORA, INCLUSIVA: que eduqui en i amb valors
  • ESCOLA INTEGRADORA: amb una mirada cap als infants, respectuosa i oberta que els faci competents per a desenvolupar-se personalment i socialment, REFLEXIVA i AUTOCRÍTICA, TRANSPARENT

“Les coses dels infants i pels infants,

només s’aprenen dels infants”

LORIS MALAÇUZZÍ

Segurament haureu sentit pels mitjans de comunicació els diversos impediments que ha suposat el començament d’aquest curs (reducció de plantilles, augment de la ràtio alumne-mestres, retard en el cobriment de les substitucions,…), però també heu de saber que la majoria dels mestres ja hi eren amb nosaltres el curs passat. Tots partint amb un compromís potent d’acompanyar els infants en tot el procés de la seva educació, d’acceptar la comunicació amb totes aquelles persones amb qui compartim la tasca educativa, i d’estimular la creativitat dins el marc d’un veritable treball en equip a l’escola.

Les famílies són les protagonistes essencials en l’educació dels infants. Per això, reconeixem la important contribució de les famílies a l’educació i, a més, valorem i acollim la vostra participació en el desenvolupament de l’educació pública i de la vida de l’escola.

Per afavorir aquests aspectes us demanem col·laboració: respectant les entrades i evitant aglomeracions, essent puntuals, tant a l’hora d’entrar com de sortir, seguint els horaris de visites dels mestres, de secretaria, de direcció … i llegint amb atenció totes les informacions que aquí us oferim.

Us animem a participar de les reunions d’inici de curs, on podreu recollir informació sobre l’organització i funcionament de les classes; de les festes, on podreu gaudir i col·laborar,… i d’altres novetats de les quals us mantindrem informats.

Per acabar m’agradaria compartir amb vosaltres un Proverbi Africà, que resumeix allò que volem que sigui la nostra escola

capturaimage004

Atentament us saluda