I4 anem al Cosmocaixa (NAS21)
Avui els nens i nenes d’I4 hem anat d’excursió al CosmoCaixa i ens ho hem passat molt bé. Durant la sortida hem fet diferents activitats molt divertides i interessants. Hem experimentat amb l’aigua, jugant i descobrint com es mou i què podem fer amb ella. També hem participat en activitats sensorials on hem pogut tocar, […]
I4 anem al Cosmocaixa (NAS21) Llegeix més »









