Pla de funcionament

El Pla de funcionament del menjador de l’Escola Poeta Foix volem que sigui una part important del projecte educatiu del centre i que tingui una voluntat pedagògica dins de l’escola.
El nostre projecte educatiu té diverses finalitats: fer un bon acompanyament als infants, donar suport a les seves necessitats i poder obtenir uns bons hàbits alimentaris.
Treballem amb els infants d’Educació Infantil i els d’Educació Primària (des de P3 fins a 6è).
Assistir al menjador els permet tenir la possibilitat de socialitzar, és a dir, tenir l’oportunitat d’aprendre, d’altres maneres i amb altres persones, normes, valors i pautes socials. Fer noves amistats i conèixer nens/es d’altres cursos. Establir relació amb nous referents, com són l’equip de monitors/es, persones de qui aprendre coses i de qui rebre orientacions. Descobrir nous interessos i habilitats.

QUI SOM?

A l’escola Poeta Foix el servei de menjador es gestiona a través de l’empresa de cuina l’ARCASA i la FUNDACIÓ PERE TARRÉS. La Fundació Pere Tarrés és una organització no lucrativa d’acció social i educativa constituïda l’any 1987 reunint experiències durant més de cinquanta de treball i amb més de 200.000 beneficiaris anuals. El seu àmbit d’actuació es concreta principalment a Catalunya tot i que per programes concrets s’amplia el l’àmbit estatal. Pel que fa al cobrament del menjador als pares els
usuaris, la coordinació i el monitoratge del menjador s’encarrega directament l’empresa FUNDACIÓ PERE TARRÉS.

EL PROJECTE EDUCATIU: LLEURE PER CRÈIXER

L’equip pedagògic de la FUNDACIÓ PERE TARRÉS entenem com a necessari enfocar el Projecte Educatiu des d’una planificació o visió estratègica, tot marcant objectius per tot el curs, fins a aterrar al nivell d’activitat. D’aquesta manera, cadascuna de les activitats executades, es farà basant-se en un model, uns objectius per àmbit i pedagògics i formarà part d’una programació operativa. A continuació es presenten les principals idees de treball del Projecte Educatiu.
Aquest curs treballarem el projecte educatiu SUMEM TALENTS

Us deixem el Pla de Funcionament sencer fent clic a la imatge.