Menjador

MENÚS ESCOLARS MENSUALS

CURS 2022-23

L’empresa BARNALLEURE ha estat l’empresa adjudicatària de la gestió, cuina i monitoratge del servei de menjador escolar. La coordinador/a del servei és la Noemi Duval Plaza. Tanmateix, l’Antonia Benitez Pozos serà l’administrativa del servei i qui gestiona l’Edugestió famílies. Podeu contactar amb ella al correu: poetafoixmenjador@barnalleure.cat  L’atenció directa és de 8.30h a 15h de dilluns a divendres al 601904536.

Aquest servei engloba el dinar i la tasca educativa del temps de migdia. El servei s’inicia el 5 de setembre de 2022 i acaba el 22 de juny de 2023.
El dinar es fa a la cuina de l’escola . El menjar de cada dia consta d’un menú variat i un menú de règim per a aquells infants que esporàdicament no es trobin bé. Es realitzaran tres jornades de portes obertes de menjador al llarg del curs per a les famílies que facin ús d’aquest servei.
L’escola té una Comissió de menjador que vetlla per diferents aspectes relacionats amb el servei. Les reunions tenen una periodicitat trimestral o quan calgui.

PLA DE TREBALL

PROGRAMACIÓ SETMANAL DE LES ACTIVITATS DE MENJADOR

Ajuts de menjador

Cada any hi ha la convocatòria d’ajuts menjador que concedeix el Consorci d’Educació.

• Primer període obert de presentació de sol·licituds: entre el 5 i el 25 de setembre de 2022, ambdós inclosos. Formulari de sol·licitud d’ajuts de menjador (a partir del 5 de setembre)
      • Segon període obert de presentació de sol·licituds: entre el 26 de setembre i el 30 de novembre de 2022, ambdós inclosos.
      • Tercer període obert de presentació de sol·licituds: entre l’1 de desembre de 2022 i el 28 de febrer de 2023, ambdós inclosos
      • Quart període obert de presentació de sol.licituds: entre l’1 de març de 2023 i fins l’últim dia que s’admetin noves admissions del curs 2022-2023.