AFA

Logo Ampa

Benvolgudes famílies,

L’AMPA està formada per mares i pares que col·laboren voluntàriament per dur a terme les diverses comissions i activitats. Per una banda:

– Activitats extraescolars: Expressió musical, teatre musical, expressió artística-plàstica, natació, karate, dansa moderna, patinatge, anglès, futbol, iniciació als esports.

– El casal d’estiu
– La sol·licitud de diverses subvencions.
– La venda de llibres i material tèxtil.
– Celebracions com Nadal, Castanyada, Carnestoltes, etc. (aquest any només es duran a terme aquelles activitats que es puguin adaptar a la normativa Covid-19).
– Servei d’acollida de matí i ludoteca de tarda.

D’altra banda, i sempre de la mà amb l’escola, treballa per a millorar el funcionament general de la comunitat educativa, en temes com la gestió de recursos i el reciclatge de llibres.

Normalment la Junta es reuneix els primers divendres de cada mes  al menjador de l’escola. Les juntes són obertes a tots els associats i us animem a participar. És una bona forma tant de col·laborar en l’educació escolar dels nostres fills i filles com de formar part de la comunitat educativa i poder estar informats del dia a dia de l’escola.

Per ser soci de l’AMPA: única quota anual i per família. Consultar la quota a l’enllaç que us oferim a continuació:

ACCÉS WEB DE L’AMPA